![]() |
|
|||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
we hebben nog wat iT souveniers gevonden thuis;
helaas de eerdere iT door cards zijn ingenomen bij het uitgeven van de nieuwe. dus we hebben alleen de card nog van het laatste jaar lid zijn. iT hanger voor ketting gekocht in de iT shop van de discotheek, blijft een erg leuk aandenken!! Last edited by frank3x : 2nd August 2007 at 01:30. Reason: photobucket link vervangen door attachment |
|
|
|||
|
|||
|
hier ook nog 3 foto's van de iT calendar 1998, heeft bij ons thuis gehangen en vele schokkende reacties opgeleverd.
![]() Last edited by frank3x : 2nd August 2007 at 01:31. Reason: photobucket link vervangen door attachment |
|
|
|||
|
|||
|
Leuk! Ja die iT Kalender 1998 heb ik ook,een hoop foto's zijn gebruikt voor de iT cd hoezen, heb ook nog wat leuke souveniers gevonden
iT Glas Aansteker, kon de foto niet zo scherp krijgen, maar er staat op Come on baby light my fire! Amsterdam iT hanger Last edited by frank3x : 2nd August 2007 at 01:34. Reason: imageshack link vervangen door attachment |
|
|
|||
|
|||
|
Hoe kom je aan dat glas?Ik weet dat hij niet te koop was want ik heb hem namelijk ook!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Heb ik destijds gekregen van een barman
![]() Last edited by Freaky : 16th June 2009 at 13:06. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |